Bombers Repsol Tarragona
Som els bombers de Repsol Tarragona. Amb motivació, esforç i esperit d'equip afrontem el repte de la Vertical Montserrat per recaptar fons per a la recerca de malalties infantils i per ajudar infants en situació de vulnerabilitat.
My story
Som un grup de bombers de Repsol Tarragona que aquest any tornem a acceptar el repte de pujar els 2.180 esglaons de la Vertical Montserrat en la categoria més solidària, la de Som Un Equip.
L'any passat vam assolir l'objectiu. Aquest any no volem repetir-lo, volem superar-lo.
Perquè quan es tracta d'ajudar els infants, tot esforç és poc i tota ajuda compta. Amb la mateixa il·lusió i encara més ganes, tornem a sumar-nos a aquesta iniciativa solidària amb l'objectiu d'aconseguir una recaptació més gran i arribar més lluny que mai.
Per fer-ho possible necessitem la teva col·laboració. Ens ajudes amb un donatiu? Cada aportació, per petita que sigui, ens acosta una mica més a la meta i contribueix directament a una causa que transforma vides.
La Vertical Montserrat és una cursa solidària creada pels Bombers de la Generalitat dins del projecte Bombers amb Causa, que recapta fons per a la recerca de malalties infantils i per a projectes socials destinats a infants en situació de vulnerabilitat atesos als centres de Sant Joan de Déu.
Ajuda'ns, amb la teva solidaritat, a superar cada esglaó d'aquest repte. El proper mes de maig pujarem per les escales de servei situades al costat dels funiculars de Montserrat, des de l'estació inferior del funicular de la Santa Cova fins a l'estació superior del funicular de Sant Joan.
Cada esglaó costarà esforç. Cada donatiu ens donarà força. I cada euro recaptat contribuirà a canviar vides.
Gràcies per formar part d'aquest repte solidari.